Često postavljana pitanja

Kada je najbolje vreme za krstarenje Dunavom?

Brod Aquastar Maxim sa svojim klimatizovanim zatvorenim salonskim delom i udobnom otvorenom palubom pruža savršen ugođaj bez obzira na godišnje doba. Ipak, tokom zimskih meseci, zbog skraćenja dana, preporučujemo kraće rute kako biste uživali u plovidbi i u pejzažima Dunava. Leti, Đerdapska klisura nudi spektakularne poglede, a jeseni i zimi pruža mirniji, bajkovit ugođaj.

Jesu li putnici broda osigurani?

Da, svi putnici broda, kao i posada, su osigurani. Vaša sigurnost je naš prioritet, te možete uživati u plovidbi bez brige.

Šta treba poneti sa sobom na brod?

Preporučujemo da ponesete dobro raspoloženje, dok ćemo mi obezbediti sve ostalo. Za duže ture, ukoliko ste osetljivi na sunce, ponesite kapu ili kačket i zaštitu od sunca kako biste se zaštitili tokom uživanja na otvorenoj palubi. Ne zaboravite fotoaparat ili telefon za snimanje prelepih pejzaža.

Koliko ranije je potrebno da dodjem na pristanište pre vožnje?

Preporučujemo da dođete na pristanište najmanje 15 minuta pre zakazanog vremena vožnje kako biste imali dovoljno vremena za ukrcavanje i čekiranje na brod.

Kome je potrebno da se javimo prilikom dolaska na pristanište?

Dan pre polaska, dobićete poruku sa kontakt informacijama za osobu koja će vas dočekati na pristaništu. Takođe, potrudićemo se da potvrda vremena i mesta polaska bude jasna i tačna.

 

Koja je standardna dvosatna tura? Da li su moguće druge rute?

Standardna dvosatna tura počinje iz Tekije i vodi do Velikog Kazana kroz Đerdapsku klisuru. Ukoliko imate specifične zahteve, možemo organizovati i druge rute za grupe. Kontaktirajte nas za detalje.

Imamo malu decu. Da li je krstarenje brodom bezbedno za njih?

Brod je potpuno bezbedan za decu, ali vas molimo da uvek pratite decu i obezbedite odgovarajući nadzor dok se nalazite na brodu.

 

Da li na brodu postoji bar ili restoran?

Na brodu se nalazi bar, dok se obroci mogu organizovati uz prethodni dogovor.

Da li na pristaništu ima parking mesta gde mogu ostaviti auto dok sam na brodu?

Da, na pristaništu u Tekiji nalazi se parking za automobile, a prostor je dovoljno velik i za autobuse.

Kako mogu rezervisati brod?

Rezervaciju možete izvršiti putem naše forme za rezervaciju na sajtu ili nas pozvati na broj 019 810810 za direktnu rezervaciju.

Šta se dogadja kada ispunim formular za rezervaciju?

Nakon što ispunite formular, naša služba će obraditi vašu rezervaciju, proveriti dostupnost za željeni termin i obavestiti vas o daljim koracima.

Je li moguće unajmiti brod preko vaše agencije neki drugi dan osim vikendom?

Da, iako su redovni polasci vikendom, možemo organizovati krstarenje i tokom nedelje. Kontaktirajte nas da bismo dogovorili detalje.

Mogu li platiti kreditnom karticom na brodu?

Na brodu možete platiti karticama (Visa, MasterCard) ili gotovinom u RSD.

Gde mogu naći informacije o rasporedu brodskih vožnji?

Raspored vožnji i polazaka možete pronaći na našem sajtu. Informacije o polascima iz Beograda do Tekije (Kladova) takođe su dostupne online.

Da li postoji vodič koji objašnjava istoriju Djerdapske klisure tokom plovidbe?

Da, tokom plovidbe biće vam pružene značajne informacije o znaminitostima pored kojih prolazite. Vođenje je dostupno na srpskom, rumunskom i engleskom jeziku.

Koliko traje tipična plovidba kroz Djerdapsku klisuru?

Standardna ruta traje oko dva sata, što je dovoljno da uživate u svim znamenitostima i prirodnim lepotama.

 

Da li je brod opremljen za osobe sa smanjenom pokretljivošću?

Nažalost, brod nije u potpunosti prilagođen osobama sa invaliditetom u smislu potpune nesposobnosti kretanja. Ako ste u mogućnosti kretati se uz asistenciju, biće nam zadovoljstvo da vas ugostimo.

Da li mogu poneti svoju hranu i piće na brod?

Unošenje hrane i pića na brod nije dozvoljeno. Na brodu se nalazi bar sa bogatom ponudom pića.

Postoji li mogućnost organizovanja privatnih dogadjaja ili korporativnih sastanaka na brodu?

Naravno! Naš brod je idealan za privatne događaje, korporativne sastanke i proslave. Kontaktirajte nas za više informacija o organizaciji događanja.

Koje sigurnosne mere su na snazi tokom plovidbe?

Posada broda vam pruža sve potrebne informacije vezane za bezbednost, uključujući pravila o kretanju po brodu tokom plovidbe, kao i manevra prilikom pristajanja i bezbedno ukrcavanje/iskrcavanje.

Da li brod nudi mogućnost prevoza bicikala ili drugih rekvizita?

Za informacije o mogućnostima prevoza bicikala ili drugih rekvizita, kontaktirajte našu službu prodaje. Mogućnosti zavise od različitih faktora.

Kako se pripremiti za plovidbu kroz Djerdapsku klisuru?

Za plovidbu kroz Đerdapsku klisuru nije potrebna posebna priprema. Samo se opustite i uživajte u prirodnim lepotama koje vas okružuju.

Da li postoji Wi-Fi na brodu?

Na brodu postoji Wi-Fi konekcija, ali imajte na umu da signal može biti ograničen u Đerdapskoj klisuri zbog terenske konfiguracije i ograničenja mrežnih operatera na šta nemamo uticaj.

Koje atrakcije i znamenitosti mogu da se vide tokom plovidbe kroz Djerdapsku klisuru?

Među atrakcijama koje ćete videti tokom plovidbe su: Trajanova tabla, Mali Kazan, Decebalova statua, Manastir Mrakonija, Veliki Kazan, i mnoge druge prirodne i istorijske znamenitosti koje čine Đerdapsku klisuru pravim muzejem na otvorenom.

Da li je moguće ploviti brodom tokom zimskih meseci?

Da, moguće je, zahvaljujući klimatizovanom salonskom delu broda. Krstarenje kroz zimsku idilu takođe je nezaboravno iskustvo.

Koji su uslovi za povrat karte ili otkazivanje rezervacije?

Politika otkazivanja zavisi od vrste aranžmana i rute. Kontaktirajte nas za specifične informacije o otkazivanju ili povratu.

Kako se mogu pridružiti grupnoj plovidbi ili organizovanoj turi?

Svi termini grupnih plovidbi su navedene na našem sajtu. Za informacije i rezervaciju, obratite se našoj službi prodaje ili pošaljite zahtev putem forme.

Ukoliko moja grupa ima dovoljan broj putnika potrebnih za organizaciju putovanja, da li možemo biti sami na brodu?

Minimalni broj putnika za organizaciju ture ne znači da ćete biti sami na brodu. Brod zadržava pravo prodaje preostalih slobodnih mesta do punog kapaciteta. Ako želite privatnu plovidbu ekskluzivno za vašu grupu (charter), molimo vas da pošaljete poseban upit kako bismo organizovali sve detalje.

Da li brod ima toalet i druge sadržaje za putnike?

Brod je opremljen toaletom za udobnost putnika. Takođe, modernim ozvučenjem omogućavamo da svi putnici uživaju u vođenju bez obzira na to gde se nalaze na brodu.

Koji su uslovi plovidbe u slučaju kiše?

Brod je potpuno bezbedan u svim vremenskim uslovima. Kiša neće uticati na vašu sigurnost, a uživanje u prelepim pogledima nastavlja se dok uživate u pejzažima kroz panoramske prozore salonskog dela.

Da li brod omogućava prevoz ljubimaca?

Zbog specifičnih uslova plovidbe, prevoz ljubimaca na brodu nije moguć.

Da li je moguća jednodnevna plovidba od Beograda do Tekije i nazad?

Zbog dužine putovanja, plovidba od Beograda do Tekije i nazad nije moguća u okviru jednog dana.

Početna

Krstarenje Beograd – Đerdap

Izlet Đerdapska klisura

Događaji

Vaša pitanja

Cenovnik

Kontakt

Promocije i vesti

Vesti, ponude i promotivni popusti hotela Aquastar Danube na vaš e-mail!

Vesti, ponude i promotivni popusti hotela Aquastar Danube na vaš e-mail!

Uspešno ste se prijavili!